Vul uw emailadres in zodat we kunnen reageren.

Instructies voor het versturen van je apparaat

  • Maak altijd een back-up van je data (zie tips op onze website). Elk apparaat dat door ons wordt ingekocht, wordt teruggezet naar fabrieksinstellingen. Wij zijn niet aansprakelijk voor data die dan verdwijnt.
  • Pak je apparaat stevig in. Voeg eventueel bubbeltjesplastic of papier toe voor extra bescherming.
  • Print de e-mail die je ter bevestiging van ons hebt ontvangen en doe deze in de doos.
  • Bied je pakket aan bij een PostNL servicepunt. De kosten die je maakt voor het versturen, worden door ons volledig vergoed wanneer we een deal hebben.
  • Je krijgt een bevestiging wanneer we het apparaat hebben ontvangen.

Algemene voorwaarden verkoop

  • De definitieve technische staat, cosmetische conditie én waarde van het apparaat worden door onze specialisten in ons servicecenter vastgesteld. Komen deze overeen met de door jou ingevoerde informatie? Dan blijft het bod staan wat we via e-mail hebben verstuurd en betalen we je binnen 1 werkdag. Afhankelijk van je bank kan het voorkomen dat het geld pas na 2 of 3 dagen op jouw rekening staat.
  • Heb je een iPhone ? Zorg er dan voor dat ‘Zoek mijn iPhone’ uitgeschakeld is. Dat doe je via Instellingen -> iCloud -> Zoek mijn iPhone.
  • Stuur een kopie van u legitimatie met u adres gegevens zodat we bij Opkopersregister registeren.
  • Blijkt dat het door jou aangeboden apparaat minder waard is, omdat de technische of cosmetische staat niet overeen komt met wat er in het formulier is aangegeven, dan doen we een nieuw bod.
  • Ga je niet akkoord met het nieuwe bod? Dan retourneren we je apparaat. De kosten voor het retour sturen zijn voor ons. Jij hebt immers al betaald voor het opsturen.

SmartPhone Hoesjes